پرش به محتوا

ساندویچ پانل مرغداری

ساندویچ پانل مرغداری به خاطر ویژگی‌ها و طراحی خاصی که دارد برای ساختن مرغداری بسیار مفید و مناسب می‌باشد. ساندویچ پانل امروزه دارای کاربردهای فراوانی می‌باشد و در جاهای زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانیم مرغداری‌ها باید مکانی کاملا بهداشتی و سالم باشند. و دارای یک هوای مناسب برای رشد مرغ‌ها باشد. از این‌رو استفاده از ساندویچ پانل‌ها برای ساختن مرغداری‌ها بسیار مفید و مناسب می‌باشد. زیرا بسیار سبک و بهداشتی می‌باشد. همچنین سوله‌های مرغداری در اندازه‌های گوناگونی به بازار عرضه و در دست مشتریان قرار می‌گیرند اما استانداردترین نوع آن دارای عرض ۱۲ متر و طول ۷۵ متر می‌باشد. این نوع ساندویچ پانل به دلیل اینکه عایق حرارتی بوده قادر هستند دمای محیط را ثابت نگه دارند که این نکته برای محیط مرغداری بسیار حائز اهمیت و قابل توجه می‌باشد. ساندویچ پانل مرغداری با ورق‌های گوناگون آلومینیوم و آلوزینک و گالوانیزه تولید و به بازار عرضه می‌شوند که بخاطر داشتن خاصیت عایق بودن برای ساختن مرغداری‌ها بسیار مناسب است.

راهکارها و محصولات پارس پانل برای ساخت سالن مرغداری

ساندویچ پانل پلی استایرن

ساندویچ پانل پلی استایرن در عین حال که ارزان نوع ساندویچ می‌باشد را می‌توان به گزینه‌ای برای ساخت دیوار و سقف مرغداری در نظر گرفت.

ساندویچ پانل پلی اورتان

ساندویچ پانل پلی اورتان یک گزینه با کیفیت و بادوام است که ضمن صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی از نظر بهداشتی مناسب‌تر ‌می‌باشد.

یک نوع از ساندویچ پانل مرغداری، ساندویچ پانل سقفی می‌باشد. که در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود و در دست مشتریان قرار می‌گیرد و دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد. ورقی که در زیر ورودی این ساندویچ پانل استفاده می‌شود از جنس ورق آلوزینکو  ورق گالوانیزه می باشد که در برابر رطوبت، گرما و سرما به شدت مقاوم می‌باشد و دارای عایق پلی اورتان می‌باشد که بسیار مقاوم در برابر برودت و گرما می‌باشد. ساندویچ پانل سقفی مرغداری به گونه‌ایی طراحی شده است که بیشتر برای سقف های شیبدار قابل استفاده و پرکابرد می‌باشد. این نوع ساندویچ پانل دارای گام‌هایی است که در سقف‌های دارای شیب مسیر آب باران را به طرف آبرو هدایت و منتقل می‌کند. لازم به ذکر است ساندویچ پانل مرغداری توسط پیچ به ستون‌های اصلی ساختمان وصل می‌شوند.

 

مزایای ساندویچ پانل مرغداری پارس پانل

یکی از ویژگی‌های این نوع ساندویچ پانل این است که از یک ساندویچ پانل آلومینیومی بسیار مقاوم ساخته شده است، و حاوی چندین لایه می‌باشد قابل ذکر است که لایه میانی آن یک لایه عایق و بسیار نرم و انعطاف‌پذیر بوده که این ویژگی باعث شده است نسبت به سازه‌های آهنی دارای امتیازات و ویژگی‌ها قابل توجهی باشد. ساندویچ پانل مرغداری دارای یک خاصیت بسیار مهم دیگر نیز می‌باشد و آن این است که به راحتی قابل شستشو بوده که از لحاظ بهداشتی بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد. این نوع ساندویچ پانل در برابر گرما و سرما بسیار مقاوم می‌باشد و از هدر رفتن گرما و انرژی جلوگیری می‌کند و به طور چشمگیری باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های ساندویچ پانل مرغداری که باعث شده است در صنعت مرغداری به طور قابل توجهی مورد استفاده قرار بگیرد این است که عایق مناسب درل آن دارای دمایی برابر با دمای محیط می‌باشد که این ویژگی باعث شده است از مرگ و میر و تلفات جوجه‌ها جلوگیری کند. همچنین این نوع ساندویچ پانل در مقابل خطرهای محیطی بسیار مقاوم بوده و دارای طول عمر بسیار بالایی می‌باشد و به راحتی و بدون هیچ‌گونه استرسی می‌توان از آن استفاده کرد.