پرش به محتوا

مزایای ساندویچ پانل در سازه‌های کشاورزی

  • بلاگ

در مصارف ساختمانی کشاورزی، نیاز به راه‌حل‌های سازه‌ای بادوام، کارآمد، مقرون‌به‌صرفه و متنوع وجود دارد و به همین دلیل محصولات ساختمانی فلزی با کیفیت پارس پانل تحت آزمایشات سخت‌گیرانه و دقیق قرار می‌گیرند تا از تحقق و یا حتی فراتررفتن از الزامات زیبایی‌شناختی و ساختاری مربوط به هرگونه ابتکار عمل ساختمانی در عرصه‌های مختلف کشاورزی، از تأسیسات عمومی مزارع گرفته تا انبار غلات، سوله‌ها، اتاقک‌های انبار ابزارآلات باغداری، اصطبل‌های نگهداری اسب، سالن‌های سوارکاری، دامداری‌ها، طویله‌های احشام، ساختمان‌های انبار محصولات کشاورزی، انبارهای نگهداری ماشین‌آلات و گاراژها، پناهگاه‌های حیوانات و موارد دیگر اطمینان حاصل شود.

چرا باید از ساندویچ پانل در مصارف ساختمانی کشاورزی استفاده کنیم؟

فلزات به دلایلی از قبیل دوام و ماندگاری بالا، سهولت نصب در ساختمان‌های جدید یا ساختمان‌های موجود، توانایی در فراهم‌ساختن درزبندی و عایق‌بودن‌ نسبت به پدیده‌های آب و هوایی و پایین‌بودن میزان ملزومات مربوط به تعمیر و نگهداری، گزینه‌ای عالی برای مصارف ساختمانی کشاورزی هستند.

طول عمر سقف‌های فلزی و روکش‌های فلزی دیوارهای خارجی می‌تواند تا بیش از ۶۰ سال باشد. ساندویچ پانل پارس پانل با استفاده از مواد اولیه‌ای با کیفیت بالا ساخته شده و تحت پشتیبانی برخی از پیشروترین ضمانت‌نامه‌‌های خدمات پس از فروش قرار دارند. ساندویچ پانل‌های کشاورزی فولادی با‌دوام و کم‌هزینه، از منظر تعمیر و نگهداری‌ گزینه‌ای کاملاً مناسب برای ماهیت پرمطالبه ساختمان‌های زراعی و دامداری هستند و مقاومت و استحکام خوبی در برابر دماهای بسیار پایین یا بسیار بالا، وزش شدید باد، بارش شدید برف، طوفان‌های شدید و دیگر شرایط سخت آب و هوایی از خود نشان می‌دهند. در واقع، ساندویچ پانل‌ها می‌توانند در طول تابستان‌های بسیار گرم، به خنک‌شدن ساختمان شما و پایین ‌نگه‌داشتن هزینه‌های مرتبط با مصرف انرژی کمک کرده و در زمستان از نفوذ یخ و آب به ساختمان و آسیب‌های ناشی از آن جلوگیری ‌کنند. در حقیقت، فلزات مزیتی آشکار در توانایی مقاومت در برابر محیط طبیعی و پوسیده‌نشدن یا تاب‌دار نشدن (شکم ندادن) با گذشت زمان دارند.

بیشتر بخوانید:  ساندویچ پانل - هر آنچه باید بدانید

جنس سقف‌ها و پانل‌های دیواری فلزی مورد استفاده در مصارف ساختمانی کشاورزی شرکت پارس پانل از مواد اولیه باکیفیت ساخته می‌شوند که در پایان عمر ساختمان ۱۰۰٪ قابل بازیافت هستند.

تا جایی که گزینه‌های طراحی اجازه دهند، می‌توانید از میان انواع متنوعی از سبک‌ها، پروفیل‌ها و رنگ‌ها برای مصارف پوشش فلزی دیوار خارجی انبار غله، سقف فلزی اتاقک‌های انبار ابزارآلات باغداری و سایر موارد انتخاب داشته باشید. استفاده از «ساندویچ پانل با بست روباز» در ساختمان‌های کشاورزی، به دلیل قیمت به‌صرفه و اقتصادی و بادوام‌بودنشان رواج بیشتری دارد. شرکت پارس پانل بسته به ترجیح شما و منطقه‌ای که در آن قرار دارید، تا انواع مختلف از پروفیل‌های «ساندویچ پانل با بست روباز» را برای انتخاب از میان آنها در اختیار شما قرار می‌دهد.

چه چیزی را باید در نظر گرفت؟

هنگامی که تصمیم به استفاده از ساندویچ پانل برای ساختمان کشاورزی خود گرفته باشید، تعیین جزئیات وابسته به عوامل مختلفی خواهد بود. برخی از سوالات اولیه‌ای که باید مدنظر داشته باشید عبارتند از:

  • هدف: از ساختمان موردنظر برای چه منظوری استفاده می‌کنید؟ به عنوان مثال، آیا ساختمان مذکور برای انبارکردن تجهیزات در نظر گرفته شده است یا برای نگهداری دام و طیور؟ آیا ساختمان مذکور یک ساختمان ذوقی و برای سرگرمی و گذراندن وقت است یا به عنوان یک کارگاه در نظر گرفته شده است؟
  • اندازه: چه مقدار زمین خالی در دسترس دارید؟
  • نقاط ورودی: نقاط ورودی شما در چه جاهایی هستند؟ میزان بزرگ‌بودن درب‌ها چه مقدار باید باشد؟ آیا به انواع خاصی از درب نیاز دارید؟ به عنوان مثال، در صورتی که از ساختمان مورد نظر برای انبارکردن تجهیزات استفاده می‌شود، قصد انتقال چه چیزهایی را به داخل آنجا و یا خارج‌کردن از آنجا دارید؟
  • زیبایی‌شناختی: سعی دارید به چه نوع «منظری» خارجی از ساختمان دست یابید؟

مدهای مرسوم طراحی

تا جایی که از منظر زیبایی‌شناختی مطرح است، ساندویچ پانل‌ها در چندین رنگ عرضه می‌شوند (پارس پانل امکان انتخاب از میان حدوداً ۱۵ گزینه رنگ را در اختیار شما قرار می‌دهد)، بنابراین تنوع زیادی را برای انتخاب «رنگ‌بندی» در پروژه ساختمانی کشاورزی خود در اختیار خواهید داشت. از منظر سنتی، آنچه ما می‌بینیم رنگی منفرد برای پانل‌های سقفی و پس از آن رنگی نواری بر روی دیوارها است و معمولاً رنگ دیوارهای داخلی هماهنگ با رنگ پانل سقفی است. یکی از مدهای مرسوم دیگر، پانل روکش چوبی دیوار یا یک پانل نما است که در اصل یک نوار کوچک‌تر است که به دور پایه ساختمان قرار داده می‌شود تا یک «رنگ تأکیدی» را به مجموعه رنگ‌بندی اضافه کند. از این نقطه به بعد، بسیاری از مشتریان آن را با سنگ‌کاری یا بنّایی نیز می‌پوشانند تا جلوه تزئینی بیشتری به آن دهند.

بیشتر بخوانید:  ساندویچ پانل چیست؟

فراتر از ساندویچ پانل

گزینه‌های استفاده از فلزات در ساختمان‌سازی تنها به ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری محدود نمی‌شوند. در این رابطه، پارس پانل افتخار دارد که راهکاری کامل برای پوشش‌دهی به ساختمان ارائه می‌دهد. در صورتی که خواسته شما یک ساختمان با اسکلت فلزی باشد، پارس پانل آن را نیز پوشش می‌دهد. از ساخت‌و‌ساز جدید گرفته تا تعمیر و نوسازی، پارس پانل مجموعه گسترده‌ای از محصولات و منابع سازه‌ای فولادی اولیه و ثانویه را برای تأمین «ملزومات پروژه‌ای» در اختیار شما قرار می‌دهد. پارس پانل همچنین برای ارائه سازه‌های فولادی جزءبندی‌شده با بسیاری از مشتریان بزرگ خود در سراسر کشور همکاری دارد و این نوع سازه‌های فولادی می‌توانند در هر نوع از مصارف ساختمان‌های کشاورزی سودمند و قابل استفاده باشند.

چه به یک سازه کامل، سقف فلزی یا ساندویچ پانل‌های دیواری نیاز داشته باشید و چه تنها به اجزایی برای تعمیر یا افزودن نیاز داشته باشید، پارس پانل محصولات و لوازم جانبی مناسبی را برای پاسخگویی به هرنوع ملزومات مربوط به ساختمان‌های کشاورزی در اختیار شما قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *