پرش به محتوا

ساندویچ پانل سردخانه تولید پارس پانل با در نظر گرفتن میزان تبادل حراتی و محاسبات دقیق توسط کارشناسان با ضخامت‌های مختلف و ورق شیاردار از دو رو ورق پیشرنگ شده گالوانیزه به ضخامت ۵٫۰ بعرض ثابت ۱۰۰ سانتیمتر (مفید ۹۵ و ۹۷ سانتی‌متر) در طول ۲ الی ۱۳ متر تولید می‌گردد، ساندویچ پانل پارس بدلیل نوع اورلپ (نری و مادگی) در آن کم‌ترین تبادل حرارت را دارد و بهترین گزینه در ساخت ساندویچ پانل سردخانه گوناگون در تمام نقاط جغرافیایی ایران است۰

ویژگی‌های ساندویچ پانل سردخانه

  • حمل و نصب سریع و آسان ساندویچ پانل سردخانه
  • مناسب جهت انبار مواد غذایی و بهداشتی با استفاده از ساندویچ پانل سردخانه
  • قابل شستشوی آسان و سریع ساندویچ پانل سردخانه
  • ساندویچ پانل سردخانه عایق در برابر سرما و گرما
  • ساندویچ پانل سردخانه در برابر شرایط محیطی و در برابر خوردگی‌ها مقاوم می‌باشد
ساندویچ پانل سردخانه

ساندویچ پانل سردخانه‌ای به دلیل استفاده از عایق پلی اورتان بسیار سبک و در مقایسه با دیوار آجری ۴۰ برابر سبک و در عین حال به دلیل ساختار مولکولی پلی اورتان در برابر بارهای فشاری و ضربه‌ای بسیار مقاوم می‌باشد.

ساندویچ پانل سردخانه‌ای پارس پانل به دلیل استفاده از ورق پیش رنگ شده با ۲۵ میکرون رنگ پلی استر کوره‌ای از رو و ۷ میکرون از داخل در برابر شرایط محیطی مانند رطوبت، خوردگی و … بسیار مقاوم است.

غیرقابل اشتغال بودن ساندویچ پانل سردخانه ای نیز دغدغه اغلب خریداران محترم ساندویچ پانل سردخانه ای پارس پانل می‌باشد. که شرکت اقدام به تولید ساندویچ پانل سردخانه ای با فوم غیر قابل اشتغال نموده است.

یکی دیگر از مسایل مهم و مورد نیاز در برخی پروژه‌ها مانند لوله‌گزاری جهت سیم برق، پروفیل جهت استحکام و مقاومت ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سردخانه‌ای است که شرکت پارس پانل با داشتن امکانات و دستگاه‌های مدرن قابلیت تولید این محصول را دارد.

از دیگر مزیت‌های ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سردخانه‌ای سرعت عمل مناسب بسیار بالا جهت نصب می‌باشد طوری که یک اکیپ ۴ نفره توانایی نصب ۳۰۰ الی ۴۰۰ متر مربع در یک روز را دارند.

ساندویچ پانل سردخانه